Kalandok a Tűz és Jég országában

2015. március 3., kedd

1. Bezony, blogírásba kezdek

Minden csak elhatározás kérdése és hosszú vívódás után végre elhatároztam: közkívánatra blogírásba kezdek.

Igen nehéz volt a választás.  Nekiálljak a szakdolgozatomnak, vagy inkább bármi másnak? Hah! Bizonyára sokaknak ismerős az érzés. Halogatás, amikor még a leggagyibb sorozat stáblistáját is végignézed, csak hogy még fél percig ne kelljen nekiállnod.. sőt még a már kép alapján is furcsa 9gag posztokra is rányomsz, amiket normál esetben messziről elkerülnél. Na de, ha van hajtás és sürget a határidő nem is kell annyira parázni, szóval miért ne? Bevállalósak vagyunk, jöhet mindkettő! :D Így jutottam el az első posztomig. Próbálok majd többet is alkotni azért. 
De miről is?
I z l a n d !   Yeaaaaaah! :D

Már több mint másfél hónapja érkeztem Izlandra, hogy eltöltsem 3 hónapos szakmai gyakorlatom ezen a funtasztikus helyen! :D Olyan hely, annyi egyediséggel és újdonsággal, hogy nem szívesen gondolok a hazatutazásra. Pár napja már a repülőjegyem is megvettem, mert ugye gyorsan pörögnek az árak felfelé, így most szomorkodva konstalálom, már a repülőjegyem is a postafiókomban lapul. Addig viszont még van 2 hónapom, hogy meséljek és mindenkit bátorítsak, ha bármikor lehetősége nyílik rá, ragadja azt meg és látogasson el ide, mert tényleg bámulatos hely! Már értem, igazak a pletykák és nem véletlenül szerepel minden világutazó ismerősöm bakancslistáján az ország.

Nap mint nap olyan történetekkel gyarapszom, hogy könyvet kellene írni belőlük..! :D De komolyan! A rendszeres skype beszélgetések alkalmával bár próbálok szemezgetni és ezekből átadni néhányat az érdeklődőknek, mindet természetesen lehetetlen. Ez talán egy egyszerűbb formája lesz a sztorizgatásnak, nem mellesleg pedig nekem is naptárul szolgál és követhetőbbé teszi majd az eseményeket. 

Országimázsépítés mellett persze sok más is lesz még itt! :D Néha magam is elámulok a pozitív életfelfogás és a general kindness jótékony hatásán, ami némi szerencsével keveredve bámulatos eredményekhez vezet (na de erről majd később). Mindehhez persze nem kell ilyen messzire menni, csodák mindenhol történnek, de ha már egyszer megtettem, lássuk, mit takarnak a hómezők.


Szóval enjoy! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése